Biwak

dupy, najlepsze dupeczki, sex fotka, amatorki, amatorskie zdjęcia erotyczne, polskie laski

W sobotni lipcowy wieczór będąc ze znajomymi pod namiotem nad jednym z pięknych jezior mazurskich w okolicach Giżycka przeżyłam jedną z najbardziej namiętnych nocy w moim 24 letnim życiu.
Było to ubiegłego lata, upalnego, słonecznego w ośrodku który umożliwia komfortowy pobyt dla osób lubiących spędzanie wolnego czasu pod namiotem. Ośrodek położony jest niedaleko Giżycka z przystanią dla jachtów i żaglówek
Urlop, który zaplanowaliśmy na trzy tygodnie dobiegał końca. Wyjazd był we wtorek i to chyba wprowadziło mnie w nerwową atmosferę, kończący się urlop, słoneczna pogoda, chęć pozostania na następne dwa tygodnie, ale praca czekała. Zaczęło się od zakupów na wieczornego grilla w jednym z pobliskich sklepów, błahy powód wybór dania tradycyjna kiełbaska czy karkówka. Nasz dyskusja między mną a moimi przyjaciółmi od słowa do słowa doprowadziła prawie do wojny. I w takim nerwowej atmosferze przemijały godziny popołudniowe . Widząc, że nawet planowany grill nie ma realizacji powodzenia, postanowiłam załagodzić sytuacje nawiązując rozmowę. Jak się okazało bez rezultatów wszyscy byli już zmęczeni ciągłym piciem i zabawą tylko ja nie . Dobiegała godzina dwudziesta, nie chcąc tracić sobotniego wieczoru postanowiłam wyruszyć na spacer pozostawiając moje towarzystwo . Wieczór była ciepły więc miałam na sobie zwiewna długa po kostki sukienkę z dużym rozcięciem na boku. Spacerowała wzdłuż plaży kierowałam się w stronę pomostu, gdzie cumowały jachty, żaglówki czarterowe. Z okolic pomostu dobiegały odgłosy bawiących się i śmiejących żeglarzy siedzących przy ognisku.
Przechodząc obok, bawiąca się garstka młodych ludzi zaproponowała Mi dołączenie się do grona bawiących. Bez zastanowienia zgodziłam się, w końcu to szkoda marnować wieczór na samotnym spacerze po plaży. Po paru chwilach złość na męża, że nie potrafi zorganizować sobotniego wieczoru poszła w zapomnienie. Dobra zabawa i ciągłe dyskusje pozwoliły Mi cieszyć się sobotnim wieczorem.
W gronie osób bawiących się widać było stałe pary, przytulone się do siebie i szepczące na ucho jak się okazało Piotrek i Rafał byli osamotnieni i to Oni dotrzymywali Mi towarzystwa przez większość wieczoru. Dobiegała godzina pierwsza w nocy, większość towarzystwa rozeszła się do swoich namiotów. Pozostaliśmy tylko we troje popijając piwo. Z nieba zaczęło delikatnie kropić, Piotrek z Rafałem zaproponowali przejście z impreza do namiotu, bez chwili zastanowienia zgodziłam się. W namiocie jak zwykle u facetów, porządek nie była najmocniejszą stroną, Piotrek w mgnieniu oka ogarnął w namiocie. Zaczęliśmy rozmawiać na tematy damsko męskie i zadałam pytanie dlaczego są bez kobiet na biwaku? Odpowiedzieli wymijająco że nie mogły z nimi przyjechać. Rozmowa toczyła się coraz dalej w strefy intymne, co które z nas lubi w ie najbardziej i jakie kto ma doświadczenie. Języki pomogło rozwiązać piwo bez żadnej krępacji odpowiadaliśmy sobie na pytania. Widząc dwóch atrakcyjnych mężczyzn przy sobie nakierowywałam rozmowę na sex w układzie 1K+2M było to Moje nie spełniona jak dotąd fantazja erotyczna. W oczach Piotrka i Rafała widać było chęć kontynuowania tematu nie tylko słownie. W pewnej chwili Piotrek wyszedł z namiotu pozbierać rzeczy i dopilnować przygaszenia tlącego się ogniska. Rafał od razu pod nieobecność Piotrka przybliżył się w moim kierunku. Zaczął delikatnie masować moją stopę, jak by wiedział, że bardzo to lubię jego dłonie wędrowały w stronę kolana odsłaniając kawałek po kawałku moją sukienkę, podniecenie nas obojga podnosiło się z każdym centymetrem odsłanianego ciała. Położyłam się na plecach i czekając na kolejne ruchy Rafała. Jego dłoń była coraz wyżej poczułam dłoń na moich majteczkach, które stawały się coraz wilgotniejsze. Czułam jak Moje ciało przechodzą delikatne dreszcze, leżałam patrząc na Rafała. Zaczął rozpinać sukienkę zaczynając od dołu. Widział, że podoba mi się to co on robi, Jego oczom ukazała się moja opalona skóra. Czułam pocałunki i muśnięcia językiem na Moim brzuszku wędrował w stronę piersi osłoniętych nadal bielizną. Rozpiął szybkim ruchem staniczek. Języczkiem pieścił moje sutki które sterczały i były podniecone, dłonią masował przez majteczki cipkę. Czułam, że musze w tym Momocie pozbyć się ubrania z Rafała. Odepchnęłam go delikatnie kładąc na plecach, zdjęłam do końca sukienkę pozostając w samych stingach. Nachyliłam się nad nim i zaczęłam delikatnie całować usta, namiętnie z języczkiem. Dłoń moja wędrowała po spodenkach Rafała, masując jego a był napięty i gotowy do akcji. W tym momencie w szedł Piotrek do namiotu. Widząc mój wypięty opalony tyłeczek zaczął delikatnie całować moje pośladki. Ja czyniłam swoją powinność w rozbieraniu Rafała dalej. Rafał zdjął swoją bluzeczkę, a całowałam jego tors i umięśnioną klatkę. Posuwałam się coraz niżej, będąc na wysokości bokserek zaczęłam ustami pieścić przez materiał jego męskość a dłońmi masować jego uda w kierunku stóp, dłonie moje powędrowały w pewnym momencie w kierunku krocza Piotrka, który pieścił mój tyłek .Tak jak Rafał był już gotowy do penetracji mojej cieplutkiej cipeczki. Szybko zdjęłam spodenki, które mi przeszkadzały i masowałam dłonią jego nabrzmiałą pałkę. Piotrek zdjął moje majteczki i zaczął lizać moje wargi, które były nabrzmiałe i wilgotne. Moje dłonie masowały w jednym momencie dwa twarde i gorące penisy. Rafał ściągnął swoje bokserki i chwycił swojego penisa w dłoń i masował nim Moje usta wilgotne, wysunęłam języczek i lizałam główkę dookoła. Piotrek Oderwał się od mojej cipki i podsunął swojego drągala pod moje usta. Teraz mogłam pieścić dwa penisy w jednym momencie, nie chciałam dopuścić aby któryś z moich partnerów był poszkodowany. Ssałam na zmianę wkładając głęboko, widać było że robię to dobrze, tak można było wnioskować po stopniu podniecenia obojga ogierów. Piotrek chwycił mnie za włosy i zaczął dyktować tempo i głębokość robienia loda. Rafał zsunął się niżej i włożył swoja maczugę w moją wilgotna cipkę. Poczułam jak mnie wypełnił swoim grubym i nabrzmiałym penisem. Ruszał się rytmicznie bez pośpiechu, poczułam na swoich piersiach dwie pary dłoni, nigdy nie zdawałam sobie sprawy jakie to fantastyczne uczucie, mieć penisa w ustach i w cipce w jednym momencie. Dłonie Piotrka i Rafała były dosłownie wszędzie od pośladków po szyję. Czułam jak nasze ciała wibrują i poruszają się w jednakowym tempie tak jak byśmy byli na którymś z kolei tego typy wspólnym ie. Piotrek wyjął swoją pałkę z moich ust, prosząc abym mocniej ja naśliniła, wiedziałam jakie ma zamiary i bez przeszkód spełniłam jego prośbę i następnie mocniej wypięłam tyłek. Podszedł mnie od tyłu, zwilżył swoje palce w moich ustach i zaczął delikatnie masować mój odbyt, włożył powoli paluszek do środka i posuwał. Czułam jak posuwa paluszkiem mój tyłek, ale zmienił go za moment na swojego penisa, twardego i o znacznie większych rozmiarach. Dwaj Panowie uzupełnili moje dwie szparki swoimi pałkami. Posuwali stanowczo i coraz mocniej wywołując we mnie ciągłe pasmo rozkoszy i orgazmów których wcześniej nie miałam okazji przeżyć. Moje sta były w namiętnym pocałunku z Rafałem. Widziałam, to nie może trwać wiecznie i kiedyś Panowie wystrzelą z armat nasieniem. Pierwszy uczynił to Piotrek strzelając w mój tyłek ogromem swojej spermy, która mnie dosłownie zalała w środku i Rafał nie potrzebował więcej czasu. Moja cipka zapełniła się ciepłym płynem, nasze ruch spowolniły się odrobinkę z mojej cipki i dupeczki delikatnie wyciekał nadmiar gorącej spermy. Wszyscy byliśmy bardzo podnieceni i wyczerpani. Wyszliśmy ubrani z namiotów i skierowaliśmy się pod prysznic aby się odświeżyć. Pod prysznicem działo się oj działo ale to postaram się opisać następnym razem. Mam nadzieję, że się podobało bo kto wie może ty w te wakacje będziesz Piotrkiem lub Rafałem

Sorry, comments are closed for this item.